need anything? any accounts here

First of all, assalamualaikum. Back from hostel je terus update blog eh. Dah tak sabar-sabar sgt. Memang aku menunggu saat ini. WAHAHA /gelak sopan/ Yelah bukannya apa, asal balik rumah je mesti lupa. Asal balik rumah je, mesti byk kerja nak buat. Asal balik rumah je, tidur. Siapa pulak yang tak penat kan? ^v^


Eh *tutup mulut* /over lah/ Balikwajib kali ini sebab...... jeng jeng jeng. RAYAAAAAAAAAA WOOOOOOOO. /bunyi katak/ hihi macamlah dapat duit raya byk sgt kan. dah besar panjang pun ngada-ngada nak duit raya. gediks sgt. takpe-takpe aku boleh buat duckface bercampur dengan muka kesian and childish reaction. nanti senanglah dapat. yahoo. ni sebab aku yakin sgt. ada kisah disebalik keyakinan aku ni. /flip tudung/ kisahnya bermula begini...

Malam terakhir di aspuri SBPI Selandar, ada sorry-morry session. Ada sesiapa paham? bagus nasib baik org yg baca ni angguk. Hahaha. Means sesi bermaaf-maafan ;D Mula-mula salam dengan form 1, form 2, form 3, form 4 haa! Masa salam dgn form five lagi menarik! Masa salam dgn form 5, ada akak ni ckp 'Dik, akak ingatkan kau form 2 dik. Sorry ya. ^.^' Me: Oh haaa takpe-takpe tak kisah pun. /muka comel/ k fine. dah biasa terkena macam ni. nmpak tak permainan aku? k fine saja je cerita. tak ada niat apa-apa pun. tolonglah faham. 


So lastday puasa dekat Selandar. hmm...best! hihi adalah sebab yg membuatkan aku suka. taktahu buat-buat taktahu k. yg tahu diam-diam. eh lupa, ada Yaumul Mawaddah ahad minggu lepas. Bestttttttttt gila to the high level. Pagi-pagi lagi dapat merasa sembelih ayam. Maaflah ayam. aku terpaksa bunuh kau dgn tangan aku sendiri *tengok tangan* aku bunuh dgn tangan aku sendiri. nak nangis. wuaaaa. /dah takyah over/ 

Masa last day sebelum raya dekat selandar aku dapat kerjakan camera semua orang! Penuh gambar aku je kut. /perasan/aku tunggu diorg upload gambar. Aku nak tengok semua, SEMUA! eh dah melebih dah ni nanti raya aku post lagi. takpun.... sukahatilah nak post bila. nak tengok music bank petang ni. runningman malam kang. jadual pack. harap maklum. /jet-jet retis/ 



Last but not least, me Aina Athirah Anizat a.k.a munced mengucapkan Salam Ramadhan and Selamat Hari Raya to my family, friends, relatives, teachers, crush yg gwiyomi always >.< /batuk/, neighbours, ultimate bias, my pet (wolf), pakcik sooman, manager exo /gelak sakan/ and semua yg mengenali.


Lots of love,

AINA ATHIRAH ANIZAT,
PRESIDEN OF HAPPINESS,
ANTI OF SADNESS,
August 2, 2013. 

1 comment:

guess said...

hoho!!!..aq pun sama kena.. mak zarah kata aqn bdx frm2...mungkin kte pendek ..mungkin..

Post a Comment