need anything? any accounts here


Toleh muka sikit, senyum. /comelnya kwangmin aku/ eh? comel jugaklah orang yg tengah baca post aku ni kan? ehem. /betulkan kedudukan/ diharapkan anda semua sedang menikmati cuti persekolahan yg agak tak seberapa ni. buatlah perkara yg berfaedah spt bertwitter & segala macam. /muka selamba/ yg penting anda kena nantikan exo comeback nanti :3

May 23, 2013.

Semalam dekat selandar, hari ini aku dekat rumah. Yeay! Tak dapat digambarkan perasaan aku skrg ini. kehambaran kechanyeolan terserlah dekat diriku sekarang ni -.-' whatever yg penting aku ada dekat rumah. tiga minggu ke empat minggu duduk selandar tak jumpa family aku, sedih kau tahu tak /mengadu dekat blog/ habistu dekat sapa lagi aku nak mengadu? takkan dekat crush pulak kan. 

Whatever, banyak lagi benda aku nak buat. baca novel yg 1000++ muka surat yg dah seminggu baca tak habis-habis lagi. nampak tak kemalasannya dekat situ? fyi, aku tak suka baca laju-laju kang aku tak paham jalan ceritanya. tolonglah faham. apa yg penting sekarang ni, aku nak sangat siapkan homework yg terbeban kat bahu aku ni. and lagisatu aku nak melantak makan puas-puas. kesah apa kalau berapa kati naik kt aku nanti. yg penting perut aku kenyang.


Ramai orang tanya kenapa nama twitter aku ada 'munced'. /ramai ke?/ /kesah apa aku/ sebab nama tu dah lekat dari aku sekolah lama lah. dah, jangan nak tanya lebih terperinci lagi. ask fm aku dah tutup. hambar? ada sikit. jangan nak heboh sangatlah aku hambar kan. /memang ada/ termasuk #GengHambar Edisonizers jugak ;) maaf jika ada yg terasa di saat ini.

Tak ku sangka, tak ku duga. exam mid-year dah lama habis. okay memang aku harapkan begitu. lepas tu menantikan debaran result jeah dua minggu cuti ni. insyaallah lulus semua amin :) Aku sebahagian daripada Quintessence, aku bersyukur. ^^

Dan di saat ini, aku undurkan diri dulu. eh jangan lupa tinggalkan note dekat chat sebelah kanan ni. hikhik taknak takpe. stop 




/TERPAKU SEKETIKA/




/EXO COMEBACK!/


/LUHAN (duduk, tiga dari kiri)/



Dah dah melalut dah demam aku ni. kang tak pasal-
pasal jadi benda lain. Annyeong.

Truthfully gwiyomi,


// AINA MUNCED \\

No comments:

Post a Comment