need anything? any accounts here

Assalamualaikum to all muslims. Annyeonghaeseyo kpoppers yg setia menanti bias. Selamat sejahtera dan Salam 1Malaysia #Eh

Dah lama benar tak update blog. Sumpah rindu yg amat k. Berhabuk kot blog ni. *tiup debu* Maklumlah terdapat sedikit kecelaruan di minda. Blog ini terlupa password serta emailnya. Tu yg rasa nak flip everything je tu. Rupa-rupanya salah email. k tak ingat, pelupa sikit. Makan maggie banyak. Masa aku login jeh blog ni aku terus tukar lagu background, background. /teka gambar siapa/ BaekYeol. Itu sahaja.

Sekarang musim cuti penggal satu lah katakan. Semua berseronok. Aku ni hah banyak homework. *ceh* macam budak sekolah lain takde homework je. k fine. kita seri *sep dua jari* gedik pulak. Tak normal lah kalau tak gedik, tak begitu anda semua? *bunyi cengkerik berterbangan* Seperti yg anda semua tahu yg saya seorang kpoppers /macam semua tahu jeh/ jadi aku nak tunjuk gambar bias aku sekarang. /krik krik/ Kesah apa, nanti scroll sampai bawah jugak kan? kekeke anda sudah terkena!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Eh dia bukan Justin Bieber. Chinese boy aka kacukan korean. Diberi nama Xi Luhan oleh parents beliau. *beliau?* Luhan group exo dah tu jeh. Takyah lebih-lebih kang tergoda pulak, dah susah. Aku tahu ramai madu aku kt keliling pinggang rebut budak cina ni. Mesti pelikkan sebab belah kanan ni banyak gambar Kwangmin, k dia bias aku jugak. Takpe kan lebih dari satu bias. Heh. 

-tutup topik-

Cuti seminggu aku asyik baca fanfic Nana Johari jeh. Sumpah best cerita dia. Meleleh air mata aku. Kalah orang yg baca novel 400++ muka surat tu. #MohonTerasa Haritu aku baca fanfic dia tajuk 'Don't Deny' Watak dalam fanfic tu Luhan. Aaaaaaaaaaa >.< sumpah sedih baca fanfic tu. Sebab... sebab... *dah tersedu* romantik. /aku tak tipu/ tu yg tangkap leleh habis tu. ;D Ada lagisatu fanfic dia baru jeh aku baca tajuk 'LOVE > HATE' aka 'LOVE IS MORE THAN HATE' Yang ni pun sumpah buat aku feeling habis. Meleleh *muntah pelangi* watak dlm tu Myung Soo. Aku bagitahu ending je lah. Akhirnya Myung Soo tu mati sebab ada kanser otak. *Terkejut?* Heroin tu kahwin dgn org lain yg Myung Soo amanah kan. Eieeeee bila aku teringat balik fanfic tu, sumpah aku nak meleleh. /bunyi angin/ hambar lah pulak. Kesimpulannya, saya manfaatkan aktiviti cuti harian saya dengan membaca fanfic. Membaca jambatan ilmu. Tak salah kan.

But the way, aku rindu sekolah lama aku! Dulu aku Panchorians, sekarang Selandarians aka SBPI Selandar. Rindu nak kpopping dengan zara, yati. Gelak terkekeh dengan Shareena, Syikin. Waaaaaaa :'( cedih tite /tangan kat bahu pandang atas/ <-- ayat twitter. Aku pindah sebab.... sebab... takyah tahu. hihi. Aura sekolah baru still dalam kepala aku. Kawan baru lah benda paling utama rasanya. Qilah Zaleha, Syira, Bella, Aini. Apa yg penting Qilah Zaleha hot. hahahaha confirm dia mengamuk kt aku nanti T_T

Akhir kata, aku lepaskan apa aku nak cakap dekat blog ni. Sekian.













/Luhan macam nak mengamuk jeh/

No comments:

Post a Comment